Yeppudaayı Seviyorum...
  • Dizi Öneri Listesi
  • Online Tikla-Izle Bölümü
  • Dizi Müzikleri Alfabetik Liste
  • Kore Filmleri Listesi
  • MP4-Divx Indirme Bölümü
  • Yillara Göre Film Listesi
  • Online Izleme TAM Liste

  • GAYA KORE RESTAURANTI...
    Şifremi unuttum?
    Geri Dön YEPPUDAA > K-POP'a Dair Her şey... > SS501 Hakkında Her şey > SS501 Fan Grubu / Turkish Triple S / Kim Hyun Joong ♥ Turkish Henecia
    Yeni Konu aç  Cevapla
     
    Seçenekler
    Alt 18.02.12, 15:44   #5041
    lahanakafa
    lahanakafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    İZLEME LİSTEM
    Nereden: Erzurum
    Mesajlar: 4.593
    Var da göstermiyor Bu aralar ne yapıyor ki acaba? Hiç haber yok yeni. Duyan, gören var mı?


    lahanakafa isimli Üye şimdilik offline konumundadır
     
    Alt 18.02.12, 16:59   #5042
    bloodydoctor
    İZLEME LİSTEM
    Nereden: Çanakkale
    Mesajlar: 453
    twetterı yok ki haber alalım eskiden saçma bulurdum ama bu twetter şart


    bloodydoctor isimli Üye şimdilik offline konumundadır
     
    Alt 18.02.12, 17:00   #5043
    lahanakafa
    lahanakafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    İZLEME LİSTEM
    Nereden: Erzurum
    Mesajlar: 4.593
    Alıntı:
    bloodydoctor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    twetterı yok ki haber alalım eskiden saçma bulurdum ama bu twetter şart
    Hiç bir şeysi yok ki, uzaylı


    lahanakafa isimli Üye şimdilik offline konumundadır
     
    Alt 18.02.12, 17:09   #5044
    bloodydoctor
    İZLEME LİSTEM
    Nereden: Çanakkale
    Mesajlar: 453
    Alıntı:
    lahanakafa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hiç bir şeysi yok ki, uzaylı
    oppa tamam uzaylısın anladıkta uzayda twetter kullanılmaz diye bişey yokki


    bloodydoctor isimli Üye şimdilik offline konumundadır
     
    Alt 18.02.12, 17:11   #5045
    lahanakafa
    lahanakafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    İZLEME LİSTEM
    Nereden: Erzurum
    Mesajlar: 4.593
    Evvet çok güzel bir takım fotoğraflar.


    Gizli Mesaj içeriği: Hyunjoong:

















    Güzelliğe bak!



    lahanakafa isimli Üye şimdilik offline konumundadır
     
    Alt 18.02.12, 17:14   #5046
    bloodydoctor
    İZLEME LİSTEM
    Nereden: Çanakkale
    Mesajlar: 453
    Alıntı:
    lahanakafa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evvet çok güzel bir takım fotoğraflar.


    Gizli Mesaj içeriği: Hyunjoong:

















    Güzelliğe bak!
    kimde var böyle bir tip yarabbim allah boş zamanında özene bezene yaratmış (hala siyah saça dönmesini beklemekteyim ama oppamı her haliyle sevip kabul ettim ben)


    bloodydoctor isimli Üye şimdilik offline konumundadır
     
    Alt 18.02.12, 17:15   #5047
    lahanakafa
    lahanakafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    İZLEME LİSTEM
    Nereden: Erzurum
    Mesajlar: 4.593
    Alıntı:
    bloodydoctor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kimde var böyle bir tip yarabbim allah boş zamanında özene bezene yaratmış (hala siyah saça dönmesini beklemekteyim ama oppamı her haliyle sevip kabul ettim ben)
    Hyun'un ruhu sarışın


    lahanakafa isimli Üye şimdilik offline konumundadır
     
    Alt 18.02.12, 17:17   #5048
    bloodydoctor
    İZLEME LİSTEM
    Nereden: Çanakkale
    Mesajlar: 453
    Alıntı:
    lahanakafa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hyun'un ruhu sarışın
    onun ruhunu.... yok öyle bi dünya hyun'un ruhu siyah simsiyah perwoll siyah sihirle siyahlarnız daha bi siyah


    bloodydoctor isimli Üye şimdilik offline konumundadır
     
    Alt 18.02.12, 17:19   #5049
    lahanakafa
    lahanakafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    İZLEME LİSTEM
    Nereden: Erzurum
    Mesajlar: 4.593
    Alıntı:
    bloodydoctor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onun ruhunu.... yok öyle bi dünya hyun'un ruhu siyah simsiyah perwoll siyah sihirle siyahlarnız daha bi siyah
    Olur mu yahu, çok renkli çocuk bir kere. Canım ya, bu gün Hyun'um tuttu


    lahanakafa isimli Üye şimdilik offline konumundadır
     
    Alt 18.02.12, 17:25   #5050
    bloodydoctor
    İZLEME LİSTEM
    Nereden: Çanakkale
    Mesajlar: 453
    Alıntı:
    lahanakafa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olur mu yahu, çok renkli çocuk bir kere. Canım ya, bu gün Hyun'um tuttu
    birçok rengi içinde barındırıyo ama esas rengi siyah siyahın asaleti var oppamda beni hergün hyunum tutuyo


    bloodydoctor isimli Üye şimdilik offline konumundadır
     
    Cevapla

    Etiketler
    , henecia, joong, kim hyun joong kardeşi, turkish
    Benzer Konular
    Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
    Kim Hyun Joong kunnalı Kara Kalem Çalışmaları 3 17.08.12 16:12
    Thank You~Kim Hyun Joong (çeviri) Nymphe_Nadiad Şarkı Sözleri 3 03.06.11 03:52
    ...Kim Hyun Joong & Kim Joon... Yon Sama Çöp Kutusu 2 26.12.09 22:49


    Seçenekler

    sitenin devamlılığı için maddi destek gerekmektedir..
    HIZLI ERİŞİM

    Tüm Zamanlar GMT +0 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:14.


    Powered by vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
    Kuruluş Tarihi: 21.08.09 / dance