Yeppudaayı Seviyorum...

GAYA KORE RESTAURANTI...
Şifremi unuttum?
Geri Dön YEPPUDAA > YEPPUDAA DİYARINA HOŞ GELDİNİZ > Üyelerimize Özel Bölüm / Music bank in istanbul konseri canlı yayınlanacak mı
Yeni Konu aç  Cevapla
 
Seçenekler
Alt 17.08.13, 11:38   #11
greenvalley
greenvalley - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: JYP ^^
Mesajlar: 2.007
Alıntı:
koreannn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
internet sayfasından yayın akışına bakabilirsin linkini aşağıya atıyorum merak ettiysen sende tarihi konser gününe ayarlayıp bakabilirsin konsere gidemediğim için her türlü çabayı gösteriyorum izleyebilmek için
sağol bende çok izlemek istiyodum bende çok araştırdım ama bulamadım tekrar sağol


greenvalley isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
643 Görüntüleme
Dikkat dedikodu içerir !
Dikkat dedikodu içerir !
1540 Görüntüleme
Hayvanlarda Can Taşır :(
Hayvanlarda Can Taşır :(
1490 Görüntüleme
Acil Film Önerileri!!
Acil Film Önerileri!!
1347 Görüntüleme
Music Bank In Istanbul
Music Bank In Istanbul
225 Görüntüleme
İspanyol Erkekleri
İspanyol Erkekleri
67460 Görüntüleme
Nickinizin Anlamı
Nickinizin Anlamı
686 Görüntüleme
shınee
shınee
800 Görüntüleme
Dinlerseniz sevinirim :D
Dinlerseniz sevinirim :D
1230 Görüntüleme
mezun olacak arkadaşlar:)
mezun olacak arkadaşlar:)
409 Görüntüleme
Best Couple
Best Couple
2248 Görüntüleme
Kıyısından Köşesinden
Kıyısından Köşesinden
Alt 17.08.13, 21:21   #12
koreannn
koreannn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: bursa
Mesajlar: 36
yani ben yavas yavas umudumu kaybetmeye basladım arkadaslar sanırım biz bu konseri izleyemeyecegiz


koreannn isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 19.08.13, 13:26   #13
zyn*
zyn* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: benim yerim jong oppamın yanıdır
Mesajlar: 379
zyn* isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Alıntı:
koreannn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
yani ben yavas yavas umudumu kaybetmeye basladım arkadaslar sanırım biz bu konseri izleyemeyecegiz
konser tarihi ne zaman? belki bir umut vardır


zyn* isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 19.08.13, 13:40   #14
sadece
sadece - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 5.855
musiz bank kbs nin programı gibi birşey kbs yayın yapar yüksek ihtimal diğer ülkelerinki nette var kbs adı altında =)



sadece isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 19.08.13, 13:59   #15
açelya hazal
açelya hazal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: ANKARA
Mesajlar: 5.804
bencede canlı olmaya bilir ama daha sonra netten izlenir yanılmıyorsam paris konseri vardı nette gidip canlı izlemek vardı yaaaaa


açelya hazal isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 19.08.13, 21:20   #16
koreannn
koreannn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: bursa
Mesajlar: 36
ben yinede canlı izlemek isterdim ama sanırım bu mümkün olmayacak onlarda bu kadar pahalı yapmasalardı biletleri ya of of


koreannn isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 20.08.13, 12:02   #17
BulanıkBeyin
BulanıkBeyin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 405
ben de canlı izlemek istiyordum ya... konsere gidemiyoruz zaten, en azından canlı izleyebilme fırsatını verselermiş..


BulanıkBeyin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 20.08.13, 12:51   #18
saragni
saragni - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: daha da konuşmam...
Mesajlar: 3.518
yayınlansa ne iyi olur


saragni isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 20.08.13, 22:35   #19
koreannn
koreannn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: bursa
Mesajlar: 36
Alıntı:
saragni Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
yayınlansa ne iyi olur
aynen


koreannn isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 20.08.13, 22:50   #20
-dizikolik-
-dizikolik- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Kaşıklık'tan 221b baker st
Mesajlar: 5.342
Zaten konsere gidemiyoruz diye üzülen fanlara birde canlı yayın yok derseniz kanalı basarlar
Trt canlı versin yani en azından trt müzik


-dizikolik- isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Cevapla
Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Music Bank Konseri d3mir Uzakdoğu-Asya'dan Haberler 7 12.07.13 21:53
PSY konseri Youtube da canlı yayında asil_kan Çöp Kutusu 1 23.04.13 20:40
Youtube'dan canlı PSY 'Happening' konseri misamisa Güney Kore Güncel Konular, Haberler ve Her şey... 1 13.04.13 16:50


Seçenekler

sitenin devamlılığı için maddi destek gerekmektedir..
HIZLI ERİŞİM

Tüm Zamanlar GMT +0 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:29.


Powered by vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Kuruluş Tarihi: 21.08.09 / dance